Najnowsze wpisy, strona 2


wrz 18 2011 Biuro w prowincji pół ceny kupujących...
Komentarze: 0

Handlu online daje niewielkie całkowitej wrażenie. W rzeczywistości, wydawać tyle, ile tysięcy złotych, a nawet setek tysięcy użytkowników Internetu do kupowania większej ilości biżuterii. Krajowych operatorów sieci do rozwijania dużych diament "mouse cement +" w nowy sposób, sprzedaży i sieci sklepów w połączeniu z marketingu sieciowym, przyznaje, teraz znacznie poniżej udział sprzedaży w sklepach, większość ludzi nadal szukać w Internecie, podmiotysklepów. 

Diament Management Office of China (DAC) tiffany & co poinformował, że w 2009 roku, po U. S. Chinach pojawiła się jako drugi największy rynek konsumentów diament. Z Internetu sieci China Informacje raport Center pokazuje, że użytkownicy online w Chinach zakupy osiągnęła 87.880.000, pierwszej połowie 2009 roku, łączna kwota zakupów online w Chinach i wydatków 25000000000 dolarów, podczas gdy udział zakupów biżuterii, ale także od 8% do 11 %. 


    
Eksperci przewidują, że najbliższych 3 do 5 lat udział sprzedaży krajowej biżuterii Internet wyniesie 320 miliardów juanów. Biżuteria e-commerce w Stanach Zjednoczonych, kolebce świecie, online sprzedawcy Blue Nile (BlueNile), lód i inne sprzedaży operatorów sieci Diament ma wpływ na znane marki biżuterii, takich jak tradycyjne marki Tiffany również zaczęły się kanałów sieci. W Chinach, około 2002 roku, zaczęła się wyłaniać z diamentu e-commerce staje się coraz bardziej "przemysł wschód słońca". W ciągu ostatnich dwóch lat, co roku dziesiątki młodych operatorów sieci diamentu, duże i małe, ponieważ liczba setki operatorów sieci diamentów, a było zaledwie 500 Taobao i głównego the tiffany nurtu marki 20 operatorów sieci diament numer. 


    
Budynek biurowy do sprzedaży diamentów 

    
Xianfu Tang był zajęty Nowego Roku. On jest najbardziej znanym diamenty, jeden zarządzania siecią diament ptaków w Guangzhou, chińskiego Nowego Roku, kiedy wiele osób kupuje biżuterii diamentowej, ptaki diament budynku Victoria Square, doświadczenie 22 ośrodkach otrzymał liczbę klientów każdego dnia. Experience Center ma 21 pracowników, Chiński Nowy Rok święta to jest ich pracowity sezon. 

linlove : : mbt  
wrz 18 2011 Zanurzony w zimnej i miękkie, "Empire...
Komentarze: 0

Sparkling kamieni i metali szlachetnych bez koloru, przemysł biżuterię srebrną wydaje się być częścią niepozorny, ale klasa ciągliwość parytetu tego materiału w rękach projektanta z złotnik, ale zmiana postawy tysięcy, Guanghua powściągliwy, luksusowy styl 

Queensland Trybunału Christofle srebra rodziny eleganckie i luksusowe 

    
Christofle srebra jest zwyczaj zaczął. W 1830 roku, założyciel rodziny, pan CharlesChristofle do jubilera w Paryżu rozpoczął tworzenie tej francuskiej marki historii, rodzina królowej królewskiej. Po 170 roku, Christofle ma doskonałą jakością wykonania i innowacyjny design przetoczyła się przez świat, nie tylko udało się stworzyć the tiffany siebie jako "dostawca Royal Queen", ale również liczne królów i szlachty w każdym wieku. Tak, na świecie luksusowych hoteli, restauracji, statki wycieczkowe, a nawet francuskie Pałacu Prezydenckiego i europejskiej centrali Wspólnoty w Brukseli, widać low-key luksusowy Christofle postać Queensland sądu. 


Tiffany Tiffany & Co Zawsze klasycznym 

    
Pomyśl o umysły srebra, wielu ludzi imię ze strachu, że nie Tiffany doskonale.Chociaż powstała w 1837 roku, rozpoczął pracę jako druki firmowe i rzemiosło sklepy, a teraz mówimy o więcej jest to, że jest drogie, sześć zestaw pazur pierścionek z brylantem, jednak koncepcja pierwszego srebra próby 925, ale przez Tiffany się. W dynamicznie rozwijającym się 1830 w Nowym Jorku, Tiffany najnowocześniejszych myślenia i szybkiego rozwoju amerykańskiego przemysłu, wolne od ozdobny afektacji wiktoriańskiej. Dwóch młodych przedsiębiorców • Charles Louis Tiffany • (CharlesLewisTiffany) i John • Young (JohnYoung), inspirowane naturą, inspirowane, w produkcie poświęcony prosty, elegancki styl i tiffany & co harmonię jasne. W pierwszym systemu płyt i srebrne sztućce i naczynia innych, biżuterii i produktów kolejnych, tych stylów stały się ponadczasowe cechy Tiffany design. Niezwykła oddanych stylu Tiffany doskonały smak i elegancki Founder mody. 1867 Wystawa Światowa w Paryżu, Tiffany & Co po raz pierwszy zdobyła międzynarodowe uznanie. Firmy skomplikowany proces produkcji w celu uzyskania wysokiej nagrody srebro, i jest to po raz pierwszy w Stanach Zjednoczonych przez zagraniczną firmę projektową tak wysoko jury i uznanie. 

linlove : : mbt  
wrz 07 2011 United Państwa Golf Tiffany projekt srebrny...
Komentarze: 0

 

Tiffany srebrny projekt jako amerykańskiego mistrza, wyśmienita jakość wykonania musujące akcesoria umożliwiające ojca, aby pokazać swoje umiejętności na boisku. Braille ozdobiona rzymskimi cyframi służyć TiffanyAtlasÔ Block, inspirowane przez Tiffany przed Old Street Piąta Shoppes zegarAtlas, the tiffany w towarzystwie swego ojca, wspaniałego piłka dotknęła huśtawka. Innedrobne murawy, w tym szczęki typu urządzenia otwarcie, ojciec Tiffany'ego,przedstawił również z miłości do opracowania zestawu siedzibą w piłkę,narzędzie do naprawy murawy i zaznacz urządzenie golf imprinting dla urządzeń wielofunkcyjnych, przyciągający wzrok wygląd płynące.
Tiffany będą podstawowe elementy gry w golfa, pole golfowe przekształcony wniezwykły smak niż praktyczny prezent. Sterling klucz srebrny łańcuch ma na celu kije golfowe i wysokiego stylu, krystalicznie golf przycisk do papieru średniej wielkości, o delikatnej strukturze i piękne, eleganckie 3-stopy wysoki czarna hitbat, zarówno na dywanie lub popchnąć piłkę na boisku równie dobrze. Odcinkipełne prezent ukochanej prezenty wybór idealny dla Wei.

Ta seria jest również grawerowane tiffany & co upominki dla wszystkich srebra T & CO I 925znak, symbol zawartość srebra 925/1000, ścisłe przestrzeganie Tiffany przejąć inicjatywę i rozwijały się w Stanach Zjednoczonych dla innych państw przyjęłostandard angielski srebra. Tiffany Blue Box ® wykonanie wspaniałe i piękne, i sekcje życia idealne połączenie jakości, w pełni wykazać doskonałą jakość i cenionych marek.

 
 
linlove : : mbt  
wrz 07 2011 World 's pierwszej dziesiątce marki...
Komentarze: 0

Po pierwsze, Cartier, był to brytyjski król Edward VII jako "król jubilerski, jubilerkrólów", znaną marką w ponad 150 lat, stworzył wiele dzieł olśniewające piękno.

     Prace te są twórczy nie tylko oglądać biżuterię butik, ale także wysokiej wartości artystycznej, warto uznanie zadumie, często również z powodu posiadania własności gwiazd, które zostały pokryte warstwą legendy. Książę kazał z Indii, wielki naszyjnik, księżna Windsor mieć linii iść w parze tiffany & co okularamiw kształcie tygrysa i pełną wielkich pisarzy symbol Cocteau miecz Akademii Francuskiej, Cartier innej legendy opowiada.


     Cartier Marka

    Cartier, był to brytyjski król Edward VII jako "król jubilerski, jubiler królów",znaną marką w ponad 150 lat, stworzył wiele dzieł olśniewające piękno. Prace tenie tylko obserwować tworzenie biżuterii, a

Dwa. TIFFANY1837 18 września Charles Lewis Tiffany pożyczki do 1000 dolarówza kapitał, 259 Broadway w Nowym Jorku, otworzył firmę Tiffany & Youngpapeterii butik i codziennego użytku, tylko otworzył dzień obrotu 4,98 dolarów, doKarola? Lewis?the tiffany Tiffany zmarł w 1902 roku, gdy mienie pozostawione 35 milionów dolarów.

     Brak spadku bogactwa z nieba, z małym butiku piśmiennicze do dziśnajwiększy na świecie firm biżuterię, "klasyczne" stał się synonimem Tiffany, ponieważ istnieje zbyt wiele osób z dumą nosić TIFFANYthat biżuteria jestzłożony wspólnej historii rozwoju tej pory .

linlove : : mbt  
wrz 07 2011 Różnorodność biżuterii modnej bursztynu...
Komentarze: 0

Piękne podłogi srebrny - sklepy monopol srebrny specjalizuje się w sprzedaży hurtowej biżuterii, 925 srebro biżuteria i inne główne operacyjny srebra,bransoletki, kolczyki, pierścionki, naszyjniki, wisiorki, bransoletki,the tiffany  tiffany, Swarovski kryształ, biżuteria kryształ, Japonii i Korei Południowej i inne rodzaje tajski biżuterię srebrną, cyrkon, bursztyn, pary materiału biżuterię i biżuteria dla mężczyzn! Modny ceny, można także zamówić agenta.


925 srebro biżuteria: moda mozaika

  925 srebro jest 92,5% srebra i 7,5% stopu, dzięki czemu srebro biżuteria jestmiędzynarodowo uznane normy materiałów, międzynarodowych przepisów,tiffany & co wszystkie 92,5% srebra można nazwać srebro. 1851, Tiffany (Tiffany) wprowadziła pierwszy zestaw srebrny 92,5% srebra, srebra próby 925 szybko staną się główną siłą na srebro i srebro są identyfikowane na międzynarodowy standard srebra.

linlove : : mbt