Komentarze: 0
18 lat temu jako pierwsza grupa wejść na chiński rynek, marek luksusowych, obecnie nie jest zadowolony z marki Cartier z pierwszej przewagi, ale także szybki roll-out sklepu. Kiedy Tiffany, Boucheron gigantów takich jak biżuteria świata pięciu pełnych wylądował w Chinach, wobec konkurencji, Cartier od dawna dobrze myśli: ". Oni tylko pięć sklepów, mamy 30, który prowadzony jest złapać korzyść"
Jednak w szybko zmieniającym się rynku dóbr the tiffany luksusowych, nikt nie może zagwarantować zrównoważonego raz osiągnięte może być genialny. Zwłaszcza po 2005 roku, sprzedaż detaliczna w Chinach rynku, otwarcie diament, rodzina diament Francji, Stanach Zjednoczonych Diamond Star Ji, Hong Kong, Chow Tai Fook, TSL i innych firm biżuterii diamentowej przejście do lądu, konkurencja nie tylko pobyt w promocji marki, to trzyma łańcuch ekspansji banner wykorzystać rynku.
W tej sytuacji konkurencyjnej, odkrycia i wykopaliska konkretnej bazy klientów oraz unikalny sposób wpłynąć na klientów, marketing, wsparcie dla sklepów linii, Cartier tylko wrażliwe na "wesoła" tajną bronią w celu tiffany & co uzyskania przewagi konkurencyjnej. "Cartier, by wykorzystać potencjał nowych konsumentów, a przewodnik potrzeb klienta natychmiast, nie szczędząc wysiłków, aby rozwinąć kanałów, w celu przywiązania fundamentem stabilnego rynku." Cartier Dalekiego Wschodu Rejonowy prezes Nigel Luk powiedział.