Archiwum 18 września 2011


wrz 18 2011 Nigel Luk: próbki Cartier marketingu towarów...
Komentarze: 0

18 lat temu jako pierwsza grupa wejść na chiński rynek, marek luksusowych, obecnie nie jest zadowolony z marki Cartier z pierwszej przewagi, ale także szybki roll-out sklepu. Kiedy Tiffany, Boucheron gigantów takich jak biżuteria świata pięciu pełnych wylądował w Chinach, wobec konkurencji, Cartier od dawna dobrze myśli: ". Oni tylko pięć sklepów, mamy 30, który prowadzony jest złapać korzyść" 

    
Jednak w szybko zmieniającym się rynku dóbr the tiffany luksusowych, nikt nie może zagwarantować zrównoważonego raz osiągnięte może być genialny. Zwłaszcza po 2005 roku, sprzedaż detaliczna w Chinach rynku, otwarcie diament, rodzina diament Francji, Stanach Zjednoczonych Diamond Star Ji, Hong Kong, Chow Tai Fook, TSL i innych firm biżuterii diamentowej przejście do lądu, konkurencja nie tylko pobyt w promocji marki, to trzyma łańcuch ekspansji banner wykorzystać rynku. 


    
W tej sytuacji konkurencyjnej, odkrycia i wykopaliska konkretnej bazy klientów oraz unikalny sposób wpłynąć na klientów, marketing, wsparcie dla sklepów linii, Cartier tylko wrażliwe na "wesoła" tajną bronią w celu tiffany & co uzyskania przewagi konkurencyjnej. "Cartier, by wykorzystać potencjał nowych konsumentów, a przewodnik potrzeb klienta natychmiast, nie szczędząc wysiłków, aby rozwinąć kanałów, w celu przywiązania fundamentem stabilnego rynku." Cartier Dalekiego Wschodu Rejonowy prezes Nigel Luk powiedział. 

linlove : : mbt  
wrz 18 2011 Biuro w prowincji pół ceny kupujących...
Komentarze: 0

Handlu online daje niewielkie całkowitej wrażenie. W rzeczywistości, wydawać tyle, ile tysięcy złotych, a nawet setek tysięcy użytkowników Internetu do kupowania większej ilości biżuterii. Krajowych operatorów sieci do rozwijania dużych diament "mouse cement +" w nowy sposób, sprzedaży i sieci sklepów w połączeniu z marketingu sieciowym, przyznaje, teraz znacznie poniżej udział sprzedaży w sklepach, większość ludzi nadal szukać w Internecie, podmiotysklepów. 

Diament Management Office of China (DAC) tiffany & co poinformował, że w 2009 roku, po U. S. Chinach pojawiła się jako drugi największy rynek konsumentów diament. Z Internetu sieci China Informacje raport Center pokazuje, że użytkownicy online w Chinach zakupy osiągnęła 87.880.000, pierwszej połowie 2009 roku, łączna kwota zakupów online w Chinach i wydatków 25000000000 dolarów, podczas gdy udział zakupów biżuterii, ale także od 8% do 11 %. 


    
Eksperci przewidują, że najbliższych 3 do 5 lat udział sprzedaży krajowej biżuterii Internet wyniesie 320 miliardów juanów. Biżuteria e-commerce w Stanach Zjednoczonych, kolebce świecie, online sprzedawcy Blue Nile (BlueNile), lód i inne sprzedaży operatorów sieci Diament ma wpływ na znane marki biżuterii, takich jak tradycyjne marki Tiffany również zaczęły się kanałów sieci. W Chinach, około 2002 roku, zaczęła się wyłaniać z diamentu e-commerce staje się coraz bardziej "przemysł wschód słońca". W ciągu ostatnich dwóch lat, co roku dziesiątki młodych operatorów sieci diamentu, duże i małe, ponieważ liczba setki operatorów sieci diamentów, a było zaledwie 500 Taobao i głównego the tiffany nurtu marki 20 operatorów sieci diament numer. 


    
Budynek biurowy do sprzedaży diamentów 

    
Xianfu Tang był zajęty Nowego Roku. On jest najbardziej znanym diamenty, jeden zarządzania siecią diament ptaków w Guangzhou, chińskiego Nowego Roku, kiedy wiele osób kupuje biżuterii diamentowej, ptaki diament budynku Victoria Square, doświadczenie 22 ośrodkach otrzymał liczbę klientów każdego dnia. Experience Center ma 21 pracowników, Chiński Nowy Rok święta to jest ich pracowity sezon. 

linlove : : mbt  
wrz 18 2011 Zanurzony w zimnej i miękkie, "Empire...
Komentarze: 0

Sparkling kamieni i metali szlachetnych bez koloru, przemysł biżuterię srebrną wydaje się być częścią niepozorny, ale klasa ciągliwość parytetu tego materiału w rękach projektanta z złotnik, ale zmiana postawy tysięcy, Guanghua powściągliwy, luksusowy styl 

Queensland Trybunału Christofle srebra rodziny eleganckie i luksusowe 

    
Christofle srebra jest zwyczaj zaczął. W 1830 roku, założyciel rodziny, pan CharlesChristofle do jubilera w Paryżu rozpoczął tworzenie tej francuskiej marki historii, rodzina królowej królewskiej. Po 170 roku, Christofle ma doskonałą jakością wykonania i innowacyjny design przetoczyła się przez świat, nie tylko udało się stworzyć the tiffany siebie jako "dostawca Royal Queen", ale również liczne królów i szlachty w każdym wieku. Tak, na świecie luksusowych hoteli, restauracji, statki wycieczkowe, a nawet francuskie Pałacu Prezydenckiego i europejskiej centrali Wspólnoty w Brukseli, widać low-key luksusowy Christofle postać Queensland sądu. 


Tiffany Tiffany & Co Zawsze klasycznym 

    
Pomyśl o umysły srebra, wielu ludzi imię ze strachu, że nie Tiffany doskonale.Chociaż powstała w 1837 roku, rozpoczął pracę jako druki firmowe i rzemiosło sklepy, a teraz mówimy o więcej jest to, że jest drogie, sześć zestaw pazur pierścionek z brylantem, jednak koncepcja pierwszego srebra próby 925, ale przez Tiffany się. W dynamicznie rozwijającym się 1830 w Nowym Jorku, Tiffany najnowocześniejszych myślenia i szybkiego rozwoju amerykańskiego przemysłu, wolne od ozdobny afektacji wiktoriańskiej. Dwóch młodych przedsiębiorców • Charles Louis Tiffany • (CharlesLewisTiffany) i John • Young (JohnYoung), inspirowane naturą, inspirowane, w produkcie poświęcony prosty, elegancki styl i tiffany & co harmonię jasne. W pierwszym systemu płyt i srebrne sztućce i naczynia innych, biżuterii i produktów kolejnych, tych stylów stały się ponadczasowe cechy Tiffany design. Niezwykła oddanych stylu Tiffany doskonały smak i elegancki Founder mody. 1867 Wystawa Światowa w Paryżu, Tiffany & Co po raz pierwszy zdobyła międzynarodowe uznanie. Firmy skomplikowany proces produkcji w celu uzyskania wysokiej nagrody srebro, i jest to po raz pierwszy w Stanach Zjednoczonych przez zagraniczną firmę projektową tak wysoko jury i uznanie. 

linlove : : mbt