wrz 18 2011

Biuro w prowincji pół ceny kupujących...


Komentarze: 0

Handlu online daje niewielkie całkowitej wrażenie. W rzeczywistości, wydawać tyle, ile tysięcy złotych, a nawet setek tysięcy użytkowników Internetu do kupowania większej ilości biżuterii. Krajowych operatorów sieci do rozwijania dużych diament "mouse cement +" w nowy sposób, sprzedaży i sieci sklepów w połączeniu z marketingu sieciowym, przyznaje, teraz znacznie poniżej udział sprzedaży w sklepach, większość ludzi nadal szukać w Internecie, podmiotysklepów. 

Diament Management Office of China (DAC) tiffany & co poinformował, że w 2009 roku, po U. S. Chinach pojawiła się jako drugi największy rynek konsumentów diament. Z Internetu sieci China Informacje raport Center pokazuje, że użytkownicy online w Chinach zakupy osiągnęła 87.880.000, pierwszej połowie 2009 roku, łączna kwota zakupów online w Chinach i wydatków 25000000000 dolarów, podczas gdy udział zakupów biżuterii, ale także od 8% do 11 %. 


    
Eksperci przewidują, że najbliższych 3 do 5 lat udział sprzedaży krajowej biżuterii Internet wyniesie 320 miliardów juanów. Biżuteria e-commerce w Stanach Zjednoczonych, kolebce świecie, online sprzedawcy Blue Nile (BlueNile), lód i inne sprzedaży operatorów sieci Diament ma wpływ na znane marki biżuterii, takich jak tradycyjne marki Tiffany również zaczęły się kanałów sieci. W Chinach, około 2002 roku, zaczęła się wyłaniać z diamentu e-commerce staje się coraz bardziej "przemysł wschód słońca". W ciągu ostatnich dwóch lat, co roku dziesiątki młodych operatorów sieci diamentu, duże i małe, ponieważ liczba setki operatorów sieci diamentów, a było zaledwie 500 Taobao i głównego the tiffany nurtu marki 20 operatorów sieci diament numer. 


    
Budynek biurowy do sprzedaży diamentów 

    
Xianfu Tang był zajęty Nowego Roku. On jest najbardziej znanym diamenty, jeden zarządzania siecią diament ptaków w Guangzhou, chińskiego Nowego Roku, kiedy wiele osób kupuje biżuterii diamentowej, ptaki diament budynku Victoria Square, doświadczenie 22 ośrodkach otrzymał liczbę klientów każdego dnia. Experience Center ma 21 pracowników, Chiński Nowy Rok święta to jest ich pracowity sezon. 

linlove : : mbt  
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz