Komentarze: 0
18 lat temu jako pierwsza grupa wejść na chiński rynek, marek luksusowych, obecnie nie jest zadowolony z marki Cartier z pierwszej przewagi, ale także szybki roll-out sklepu. Kiedy Tiffany, Boucheron gigantów takich jak biżuteria świata pięciu pełnych wylądował w Chinach, wobec konkurencji, Cartier od dawna dobrze myśli: ". Oni tylko pięć sklepów, mamy 30, który prowadzony jest złapać korzyść"
Jednak w szybko zmieniającym się rynku dóbr the tiffany luksusowych, nikt nie może zagwarantować zrównoważonego raz osiągnięte może być genialny. Zwłaszcza po 2005 roku, sprzedaż detaliczna w Chinach rynku, otwarcie diament, rodzina diament Francji, Stanach Zjednoczonych Diamond Star Ji, Hong Kong, Chow Tai Fook, TSL i innych firm biżuterii diamentowej przejście do lądu, konkurencja nie tylko pobyt w promocji marki, to trzyma łańcuch ekspansji banner wykorzystać rynku.
W tej sytuacji konkurencyjnej, odkrycia i wykopaliska konkretnej bazy klientów oraz unikalny sposób wpłynąć na klientów, marketing, wsparcie dla sklepów linii, Cartier tylko wrażliwe na "wesoła" tajną bronią w celu tiffany & co uzyskania przewagi konkurencyjnej. "Cartier, by wykorzystać potencjał nowych konsumentów, a przewodnik potrzeb klienta natychmiast, nie szczędząc wysiłków, aby rozwinąć kanałów, w celu przywiązania fundamentem stabilnego rynku." Cartier Dalekiego Wschodu Rejonowy prezes Nigel Luk powiedział.
Handlu online daje niewielkie całkowitej wrażenie. W rzeczywistości, wydawać tyle, ile tysięcy złotych, a nawet setek tysięcy użytkowników Internetu do kupowania większej ilości biżuterii. Krajowych operatorów sieci do rozwijania dużych diament "mouse cement +" w nowy sposób, sprzedaży i sieci sklepów w połączeniu z marketingu sieciowym, przyznaje, teraz znacznie poniżej udział sprzedaży w sklepach, większość ludzi nadal szukać w Internecie, podmiotysklepów.
Diament Management Office of China (DAC) tiffany & co poinformował, że w 2009 roku, po U. S. Chinach pojawiła się jako drugi największy rynek konsumentów diament. Z Internetu sieci China Informacje raport Center pokazuje, że użytkownicy online w Chinach zakupy osiągnęła 87.880.000, pierwszej połowie 2009 roku, łączna kwota zakupów online w Chinach i wydatków 25000000000 dolarów, podczas gdy udział zakupów biżuterii, ale także od 8% do 11 %.
Eksperci przewidują, że najbliższych 3 do 5 lat udział sprzedaży krajowej biżuterii Internet wyniesie 320 miliardów juanów. Biżuteria e-commerce w Stanach Zjednoczonych, kolebce świecie, online sprzedawcy Blue Nile (BlueNile), lód i inne sprzedaży operatorów sieci Diament ma wpływ na znane marki biżuterii, takich jak tradycyjne marki Tiffany również zaczęły się kanałów sieci. W Chinach, około 2002 roku, zaczęła się wyłaniać z diamentu e-commerce staje się coraz bardziej "przemysł wschód słońca". W ciągu ostatnich dwóch lat, co roku dziesiątki młodych operatorów sieci diamentu, duże i małe, ponieważ liczba setki operatorów sieci diamentów, a było zaledwie 500 Taobao i głównego the tiffany nurtu marki 20 operatorów sieci diament numer.
Budynek biurowy do sprzedaży diamentów
Xianfu Tang był zajęty Nowego Roku. On jest najbardziej znanym diamenty, jeden zarządzania siecią diament ptaków w Guangzhou, chińskiego Nowego Roku, kiedy wiele osób kupuje biżuterii diamentowej, ptaki diament budynku Victoria Square, doświadczenie 22 ośrodkach otrzymał liczbę klientów każdego dnia. Experience Center ma 21 pracowników, Chiński Nowy Rok święta to jest ich pracowity sezon.