Komentarze: 0
pn | wt | sr | cz | pt | so | nd |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 | 02 |
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
Podatku luksusowe w kraju oczekuje się, że rozpowszechnienie informacji o niższych poziomach, międzynarodowej marki luksusowych ma się pełną parą na rynek chiński. Ostatnio, LV flagowy sklep, Hermes, Chiny największych sklepów, wiodącym na świecie biżuterii marki Tiffany & Co pierwszy sklep w Guangzhou, pierwszy międzynarodowy CHANEL Południowej Chin sklepy marek luksusowych w Guangzhou, zakupy punkt orientacyjny luksus Taikoo Hui debiut zbiorowych, zgromadziło 126 międzynarodowych tiffany & co marek Wśród nich, z czego ponad 70 międzynarodowych marek, po raz pierwszy stacjonujących w Guangzhou. "Big" side-intensywne układu są pierwszego rzędu miast, przy jednoczesnym wykorzystaniu granicy w głąb drugiej i trzeciej kondygnacji miast. Ponadto, jak najszybciej przejąć na rynku chińskim, międzynarodowymi markami w internetowych penetracji rynku zakupy, łamiąc ogromny niedobór Chiny ograniczenia kanału.