Archiwum październik 2011, strona 1


paź 05 2011 Międzynarodowy luksusowej marki "hazard"...
Komentarze: 0

Podatku luksusowe w kraju oczekuje się, że rozpowszechnienie informacji o niższych poziomach, międzynarodowej marki luksusowych ma się pełną parą na rynek chiński. Ostatnio, LV flagowy sklep, Hermes, Chiny największych sklepów, wiodącym na świecie biżuterii marki Tiffany & Co pierwszy sklep w Guangzhou, pierwszy międzynarodowy CHANEL Południowej Chin sklepy marek luksusowych w Guangzhou, zakupy punkt orientacyjny luksus Taikoo Hui debiut zbiorowych, zgromadziło 126 międzynarodowych tiffany & co marek Wśród nich, z czego ponad 70 międzynarodowych marek, po raz pierwszy stacjonujących w Guangzhou. "Big" side-intensywne układu są pierwszego rzędu miast, przy jednoczesnym wykorzystaniu granicy w głąb drugiej i trzeciej kondygnacji miast. Ponadto, jak najszybciej przejąć na rynku chińskim, międzynarodowymi markami w internetowych penetracji rynku zakupy, łamiąc ogromny niedobór Chiny ograniczenia kanału. 

 
    Ekspansji miast w pierwszej linii? 
 
    LV, Hermes, CHANEL 70 międzynarodowych marek, takich jak napływ Guangzhou w lotnych międzynarodowego otoczenia gospodarczego, wielu zagranicznych marek luksusowych do Chin w celu przyspieszenia działań, a wcześniej high-end na rynku luksusowych w Chinach zwiększa tempo ekspansji. Guangzhou w tym roku rozpoczął się "luksusowe" w wielu rojów luksusowych marek. 
 
    Najnowsze luksusowych w Guangzhou the tiffany koncentracji Pacific Exchange, reporter widział więcej niż 1000 metrów kwadratowych powierzchni biznesowej największych w kraju sklep LV flagowy pełne towarów, zgodnie z pracowników sklepu powiedział niedawno w sklepie pojawi się w każdy weekend spektakularny w kolejce na przyjęcie scenariuszy, Hermes Taikoo Hui w Guangzhou zbudować największy chiński sklep, okazało się w sklepie z płytami w pierwszym dniu jej sklepów w Chinach 14 lat jednym rekord jednego dnia listach sprzedaży. Ponadto, CHANEL i Tiffany ulotki pojawił się w Guangzhou.